In onze klachtenbrochure leest u hoe het indienen van een klacht in zijn werk gaat.
Waar kunt u terecht?
Wij vinden het erg belangrijk uw klacht te horen. Wij kunnen dan samen met u een eventuele oplossing zoeken. Uw klacht kan voor ons ook aanleiding zijn bepaalde zaken nader te bekijken of eventueel het beleid bij te stellen.
U kunt uw klacht bij ons indienen door het printen en invullen van ons klachtenformulier en te sturen aan info@montergroep.nl
Voor de online versie, kunt u gebruikmaken van het klachtenformulier onderaan deze pagina.
Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen
De klachten en geschillenregeling Kinderopvang en Peuterspeelzalen, voor ouders en oudercommissie, wordt vanaf 1 januari 2016 uitgevoerd door De Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen.
Vanaf 1 januari 2016 kunnen ouders en oudercommissies met vragen en klachten over kinderopvang naar het Klachtenloket Kinderopvang. Dit loket is verbonden aan De Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen.
De website van Het Klachtenloket geeft u informatie over onderwerpen die kunnen leiden tot klachten, zoals over veiligheid, communicatie, contracten of kwaliteit. Het Klachtenloket kan telefonisch bemiddelen tussen de ouder en opvangorganisatie of een onafhankelijke, externe mediator inschakelen. Wanneer dit niet leidt tot een oplossing, kan de ouder een geschil aanhangig maken bij de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen.
Het klachtenverslag van het voorgaande kalenderjaar wordt jaarlijks vóór 1 juni gepubliceerd. Net als in 2016 t/m 2022 ontvingen wij voor 2023 het Certificaat Klachtenvrij 2023 van De Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen. Dit houdt in dat er in 2023 opnieuw geen geschillen zijn ingediend over GOBNH.
Suggesties
Wij staan altijd open voor nieuwe ideeën en mogelijkheden die ten goede komen aan u en uw kind. Heeft u een goed idee voor verbetering van onze dienstverlening. Laat het ons weten! Dat kan per e-mail aan info@gobnh.nl of telefonisch via 0223 – 61 42 02. We laten u dan zo spoedig mogelijk weten wat wij met uw suggestie gaan doen of hebben gedaan. Bij voorbaat hartelijk dank!